22 Nisan 2013 Pazartesi

ÜDY Belgesi

Onlar hakkında 3.500.000 $ olduğu tahmin bir rakam - Devlet yetkilileri sadece Bulunduğunuz yerdeki köprünün yeniden inşa maliyetini finanse edecek geçen hafta şehir liderleri söyledi. Şehrin başka köprü taşımak için seçerseniz, devlet sadece bu miktarın sağlayacak ve şehir sekme geri kalanı almak ve çevresindeki yollar için herhangi bir yenilik finanse etmek zorunda olacaktır. Devlet teknik köprü sahibi ve iyileştirmeler finansmanından sorumlu, ama nerede yeniden kasabanın karar. Devlet 2005 veya 2006 yılında bugünkü yerde yeni bir köprü oluşturmaya başlamak için planlıyor, ancak yönetim kurulu farklı bir yere seçilmiş olsaydı muhtemelen çünkü gerekli çevresel çalışmalar, çok daha uzun almış, Belediye Başkanı Shing-Fu Hsueh söyledi. `` Onlar bir zaman çizgisi tahmin olamazdı,'' Hsueh dedi. `` Onlar da birçok kurum ile uğraşmak zorunda.'' Planlama yönetim kurulu üyesi ÜDY Belgesi o başka bir yerde yeniden inşa edilmesi için mevcut harap köprü çöker söz konusu olduğunu söyledi. `` Ben başka bir yerde ile giderseniz biz Alexander Yol köprü olacak sanmıyorum'' dedi. Hollander de geçerli noktada yeni bir köprü acil durum araçları ele almak mümkün olmayacağını Windsor Haven sakinleri iddia itiraz etmiştir. `` Acil durum araçları ile en büyük sorun da araba üzerinden atlamak değil ki,'' Hollander dedi. `` Ben sadece iyi tasarlanmış bir köprü üzerinde bir sorun olan acil durum araçları görmüyorum.'' Yeni iki şeritli köprü olasılıkla yaklaşık 50 metre genişliğinde olacak ve bisiklet yolları ve kaldırımlar içerir. Planlama kurulu çoğu üyeleri, köprü çevresindeki sokaklarda düzgün şimdi demiryolu parça doğu tarafında `` T'' kesiştiği bulunan sıkışıklığı azaltmak için tasarlanmıştır emin olmak istiyorum dedi. `` Biz T çözme değilseniz, biz sorunu gidermekle değil,'' Alberts dedi. `` Bu küçük bir endişe değil. Ben sırf T. her gün bu yedekleme bakın'' ÜDY Belgesi, DOT yetkilileri ile geçen hafta toplantıya katılan bir planlama yönetim kurulu üyesi, yeni yükseltilmiş köprü trafik akışını artıracaktır dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder